Sıkça Sorulan Sorular

Bonus almadım. Ne yapmalıyım?
Alışverişinizi tamamladıysanız ve bonusunuz 5 gün içerisinde yansımadıysa, bu durum mağazanın bize alışverişiniz ile ilgili bilgi aktarmadığı anlamına gelmektedir. Bonusunuz da bu yüzden hesabınıza eklenmemiştir.

Alışverişinizi tüm tavsiye ve mağaza şartlarına uygun olarak yaptığınızdan eminseniz, lütfen Bonusum Nerede? formunu doldurunuz. Bu şekilde mağazayla iletişime geçebiliriz.

Artıway’de bulunan bazı mağazaların koşulları gereği manuel bonus eklemeye izin vermediğini, bu nedenle de Bonusum Nerede? formunda bulunmadıklarını bilgilendirmek isteriz.

Ek olarak, Bonusum Nerede? formunun alışveriş sonrasındaki ilk 6 ay içerisinde gönderilmesi gerektiğini, aksi takdirde takibinin yapılamadığını hatırlatmak isteriz.

Bonusum ne zaman ödemeye uygun olur?
Alışverişinizi gerçekleştirdikten ve bonusunuz hesabınıza Değerlendirmede olarak yansıdıktan sonra, mağazanın iptal ve iade süreci için belirlediği ve yasal sürenin tamamlanması beklenir. Daha sonra mağaza alışverişinizin belirtilen tüm koşullara uygun olup olmadığını kontrol eder.

Mağaza alışverişinizin bonus için uygun olduğunu kabul ettikten sonra, Artıway’e ödemesini gerçekleştirir ve bonusunuz Ödemeye Uygun olarak güncellenir.

Bu tüm süreç belirli istisnalar haricinde 3 ay sürmektedir:

– Seyahat rezervasyonu sitelerinden yapılan rezervasyonlarda, bonusunuz rezervasyonunuzun tamamlanmasının ardından 9 hafta içerisinde ödemeye uygun olur.

Örneğin, rezervasyonunuzu 1 Eylül 2021 tarihinde gerçekleştirdiyseniz ve Check-out tarihiniz 21 Aralık 2021 ise, bonusunuz 1 Mart 2022 tarihi veya öncesinde ödemeye uygun olur.

Bonusumun yansıması için ne kadar beklemeliyim?
Bonusunuz normal şartlarda alışverişinizden sonraki 15 dakika içinde hesabınıza yansımaktadır. Bonusunuz hesabınıza eklendikten sonra Artıway tarafından bir bildirim e-postası da tarafınıza iletilir.

Ancak bazı durumlarda mağazaların bize alışverişiniz ile ilgili bildirim yapması 3 gün kadar sürebilmektedir. Mağaza bize bildirim yaptığı anda bonusunuz hesabınıza eklenir. Eğer bonusunuz 3 gün içinde yansımadıysa sitemizdeki Bonusum Nerede? formunu doldurabilirsiniz.

Alışverişlerimde kupon kullanırsam bonus kazanabilir miyim?
Bonusunuzun yansıdığından ve onaylanacağından emin olmak için, yalnızca Artıway tarafından paylaşılan kuponları kullanmanızı öneririz. Bazı mağazaların kupon kullanımları ile ilgili detaylı şartları bulunmaktadır. Alışverişinizi gerçekleştirmeden önce mağaza şartlarını da dikkatlice okumanızı tavsiye ederiz.
Bonusum neden iptal oldu?
Bonusunuzun neden iptal olduğunu kesin olarak her zaman bilemiyoruz, ancak bonuslar genellikle aşağıdaki sebeplerden dolayı iptal olur:

– Siparişinizde iptal veya iade bulunması durumunda;
– Artıway ile birleştirilemez başka bir kampanya veya kupon kullanılması durumunda;
– Mağazanın alışveriş komisyonunu başka bir siteye yapması durumunda (fiyat karşılaştırma, kupon siteleri v.b.);
– Mağazanın bonus vermediği bir ödeme metodu kullanılması durumunda (Cüzdan, hediye kartı v.b.);
– Mağazanın Artıway sayfasındaki koşullara uygun olmayan alışveriş.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Eğer hesabınıza erişemiyorsanız, üyelik girişi ekranında Şifremi unuttum seçeneğine tıklayın. Daha sonra e-posta adresinize şifre sıfırlamanız için bir ileti gönderilecektir.

Eğer üyelik girişini gerçekleştirdiyseniz ve şifrenizi değiştirmek istiyorsanız, hesabınızdaki ayarlar bölümünden bunu gerçekleştirebilirsiniz. Şifre değişikliği için eski şifrenizi belirtmeniz gerekecektir.

 

 


 

Aradığın yanıtı bulamıyor musun?

Lütfen aşağıda belirtilen formlardan bir tanesini doldur. Sana en yakın zamanda yardımcı olmaya çalışacağız. Eğer bonusun alışverişinden sonraki 5 gün içerisinde hesabına yansımadıysa, “Bonusum Nerede?” formunu doldurabilirsin.

Bize sorunu ilet Bize sorunu ilet

Aradığın yanıtı destek sayfamızda bulamıyorsan bir destek talebi gönder. Sana en yakın zamanda yardımcı olacağız.

“Bonusum Nerede?” formu doldur “Bonusum Nerede?” formu doldur

Eğer bonusunu bulamıyorsan. Lütfen hesabındaki Bonuslarım sayfasından “Bonusum Nerede?” formu doldur.

Eğer bonus alamadığınız alışverişiniz 6 aydan eski ise, bu alışverişiniz için ne yazık ki size yardımcı olamamaktayız.

Tüm soruları 72 saat içinde yanıtlamaya çalışıyoruz, ancak müşteri hizmetlerimizde yoğunluk yaşanan tarihlerde yanıt süresi bir haftaya kadar ulaşabilmektedir. Tüm isteklerinizi en kısa sürede yanıtlayacağız.

Yaz aylarında yanıt süremiz bir haftadan uzun sürebilir ancak sana mutlaka dönüş yapacağız. Bu durumdan ötürü olaşabilecek rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.