Bize sorunu ilet

Aradığın yanıtı destek sayfamızda bulamıyorsan müşteri destek ekibimiz ile bu sayfadan irtibata geçebilirsin.

Aşağıdaki formdan ilgili konuyu ve konu ile ilgili talep edilen ek bilgileri bizimle paylaşabilirsin. E-posta seçeneğinde lütfen Artıway hesabında kayıtlı e-postanı doldur.

Adınız (Gerekli)

E-posta Adresi (Gerekli)

Lütfen bir konu seçin

Sorunu detaylı anlatın:

Sorun Artıway mobil uygulamasında mı gerçekleşiyor?
EvetHayır

Hangi cep telefonu modelini kullanmaktasınız?

Sorunu detaylı anlatın:

Sorun Artıway mobil uygulamasında mı gerçekleşiyor?
EvetHayır

Hangi cep telefonu modelini kullanmaktasınız?

Mesajınız:

Lütfen abonelikten çıkmak istediğiniz e-posta adresinizi doğrulayın:

Lütfen neden abonelikten çıkmak istediğinizi belirtin:

Bonusum yansımadıBonusum iptal olduAnket tamamlayamıyorumBonusum hâlâ değerlendirmede

Lütfen seçmiş olduğunuz sorun ile ilgili daha fazla detay paylaşın:

Lütfen 3 aydan uzun süredir Değerlendirmede gözüken bonusunuzun ekran görüntüsünü yükleyin:

Lütfen sorun veya sorununuzu ayrıntılı biçimde açıklayınız:

Lütfen hesabınızı neden kaldırmak istediğinizi belirtin:
Lütfen davet ettiğiniz arkadaşınızın e-posta adresini belirtin:

Lütfen size verilen kişisel PIN kodunuzu, eski ve yeni telefon numaranız/e-posta adresinizi belirtin:

Lütfen sorun veya sorununuzu ayrıntılı biçimde açıklayınız:
Kupon kodu kullandınız mı?

Lütfen kullandığınız kupon kodunu giriniz:

Mağaza (gerekli):

Satın alma tarihi (gerekli):

Satın alma tutarı (gerekli):

Mesajınız:

Lütfen birleştirmek istediğiniz e-posta adreslerini buraya ekleyin. Hesap birleştirme işlemini yalnızca Ödemeye Uygun ve/veya Ödenmiş bonusları olan hesaplar için gerçekleştirebilmekteyiz. Hesabınızda Değerlendirmede olan bonuslar bulunuyorsa bu işlem yapılamamaktadır.
Lütfen aktive etmek istediğiniz Arttırılmış Bonusu belirtiniz:

Mağaza (gerekli):

Satın alma tarihi (gerekli):

Mağaza (gerekli):

Satın alma tarihi (gerekli):

Mesajınız:

Lütfen öncelikle Gereksiz E-posta kutunuzu kontrol ediniz. Bu durumda da tarafınıza e-postamızı göremiyorsanız, hangi bülten olduğunu belirtebilirsiniz.

 

Tüm soruları 72 saat içinde yanıtlamaya çalışıyoruz, ancak müşteri hizmetlerimizde yoğunluk yaşanan tarihlerde yanıt süresi bir haftaya kadar ulaşabilmektedir. Tüm isteklerinizi en kısa sürede yanıtlayacağız.

Yaz aylarında yanıt süremiz bir haftadan uzun sürebilir ancak sana mutlaka dönüş yapacağız. Bu durumdan ötürü olaşabilecek rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.